Boardman Grow jäsentilaisuuteen: Asiakaskokemuksella johtaminen

Boardman Grow jäsentilaisuuteen: Asiakaskokemuksella johtaminen

Tervetuloa Boardman Grown jäsentilaisuuteen keskustelemaan ja kuulemaan asiakaskokemuksen johtamisen käytännön vinkeistä tiistaina 8.6. klo 9-10!

Asiakaslähtöinen liiketoiminta lähtee liikkeelle asiakkaan tarpeesta ja keskittyy siihen liiketoimintaan, josta syntyy asiakasarvoa.

Alustuksen teemoina ovat:

  • Miksi kasvuyrityksessä on syytä panostaa asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen?
  • Miten johtaa ja ohjata yrityksen toimintaa asiakaslähtöiseen suuntaan?
  • Miten asiakaskokemukseen panostamalla saadaan kasvua ja kilpailuetua?
  • Tilaisuus on keskusteleva, osallistava ja aikaa on varattuna osallistujien kysymyksille.

Keskustelua aiheesta alustamassa:

Kirsti Laasio
Kirsti on kansainvälisesti meritoitunut liiketoiminta- ja asiakaskokemusjohtaja, jolla on monipuolinen liiketoiminnan kasvun ja muutosjohtamisen kokemus yritysten johtoryhmistä ja hallitustyöskentelystä.

Liisa Holma
Liisa on toiminut liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittäjänä useissa eri rooleissa: toimitusjohtajana, strategiajohtajana, asiakaskokemusjohtajana, konsulttina ja perheyrityksen hallituksen jäsenenä. Lue Liisan juuri julkaistu blogi Kuka tuo rahat yritykseen? Asiakas tästä!

Kirsti ja Liisa ovat yhdessä kolmen muun asiantuntijan kanssa kirjoittaneet juuri ilmestyneen kirjan: Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas, josta saat lisää käytännönläheisiä vinkkejä kasvun matkalle.

 

Tilaisuus järjestetään Zoomissa.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja tilaisuudesta antaa Anette Vuorenmaa, anette.vuorenmaa@boardman.fi tai 050 412 3133