
Käpyjen kerääminen, porkkananviljely ja lomittajan työt olivat ensimmäisiä palkallisia töitäni. Yrittäjämäinen ote työhön on näistä kotitilan palkkatöistä asti seurannut matkassani mukana.
Kasvun johtamiseen liittyvät intohimoni ovat syvät verkostot sekä asiakaslähtöinen markkinointi ja myynti. Koen että kasvuyritysten avainhenkilöt tarvitsevat erilaista sparrausta strategisiin ja operatiivisiin asioihin kasvun eri vaiheissa, mutta myös vertaistukea ja tiiviitä verkostoja. Aktiiviset verkostot on kasvuyritysten olennainen menestystekijä, ja näitä tiiviitä verkostoja haluan olla edistämässä Boardman Grow:ssa.
Yhteiseen säveleen puhalttava markkinointi ja myynti puolestaan ovat tie yrityksen kasvuun. Nämä tulee yhdistää asiakkaan tarpeita tukevaksi toiminnaksi. Kasvua vahvistavassa markkinoinnissa yritys valitsee markkinoinnin teemoiksi ne, jotka asiakkaan liiketoiminnassa ovat keskeisiä nyt ja tulevaisuudessa, mutta jotka myös toteuttavat yrityksen strategisia tavoitteita.
Olen viimeisen kymmenen vuotta ollut tekemässä kasvua; joista kahdeksan edellistä vuotta osakkaana Tulos Helsingillä ja Tulos Venturesissa. Tällä hetkellä toimin erityisesti B2B-yrityksiä auttavan sisältömarkkinointitoimisto Differon toimitusjohtajana ja osakkaana.
Kasvun teemoista Itselleni sydäntä lähellä ovat verkostojen, asiakaslähtöisen markkinoinnin ja myynnin lisäksi asiantuntijaorganisaatioiden sekä B2B-yritysten kasvun varmistaminen.
Verkostoidutaan!
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/suvijohansson/
Twitter: @SuviJohansson