
Kirsti Laasio – From sh*t happens to shift happens
From sh*t happens to shift happens kasvuyrityksen matkalla on Kirstille tuttua. Kirsti on asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä sekä kasvu- ja muutosjohtamisen sparraaja. Pitkään kansainvälisessä ympäristössä ja liiketoiminnassa johtajana toimineena, Kirstillä on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, monialaisten kansainvälisten tiimien vetämisestä sekä kulttuurin rakentamisesta ja siilojen poistamisesta tiimien välillä.
Kansainvälisen kasvustrategian rakentaminen ja johtaminen Kirstin vahvalla asiakas- ja kohdemarkkinaymmärryksellä on siivittänyt monta suomalaista alunperin tuotekeskeistä yritystä maailmallakin tunnetuksi, kuten esimerkiksi Suunto, Polar, Sonera ja viimeisimpänä HappyOrNot, jossa hän toimi asiakaskokemusjohtajana ja osakkaana. Lisäksi Kirsti toimii eri yritysten johtoryhmien neuvonantajana, hallituksen jäsenenä, mentorina ja innostavana puhujana sekä käytännönläheisenä kouluttajana.
Hänen vahvoja osaamisalueitaan ovat kansainvälinen kasvu, customer success sekä asiakas- ja työntekijäkokemuksen integroiminen ja jalkauttaminen osaksi liiketoiminnan operatiivista tekemistä. Hänellä on kokemusta myös brändien rakentamisesta, johdon strategiatyöskentelyn fasilitoinnista sekä asiakastarpeiden tuotteistamisesta menestyksekkääksi liiketoiminnaksi. Kirstin sydän sykkii asiakasarvon tuottamiselle ja asiakaskeskeisen kulttuurin rakentamiselle. Hän tarjoaa käytännönläheistä konkretiaa sekä rohkaisua jokaiselle kohti parempia kokemuksia – hymiö kerrallaan.
Kirstin teemat:
- kansainvälinen kasvu
- muutosjohtaminen
- asiakas- ja työntekijäkokemus sekä asiakasarvo
Lisäksi Kirsti on mukana kirjoittamassa Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas kirjaa, joka ilmestyy keväällä 2021.
Verkostuidu Kirsti kanssa täällä https://www.linkedin.com/in/kirstilaasio/
Lue Kirstin artikkeleita Boardman blogista tai Bonfiren blogista.