Ajankohtaista

Ajankohtaista

 

Milloin on aika vaihtaa toimitusjohtajaa?

Milloin on aika vaihtaa toimitusjohtajaa?

Yrityksen alkuvaiheessa on tyypillistä, että yrityksen perustajilla on useita rooleja. Perustaja edustaa omistajaa ja istuu myös usein hallituksessa. Perustaja voi lisäksi vastata jostakin operatiiviseen arkeen…

Lue lisää
KASVUN JOHTAMINEN – 24H INTENSIIVIVALMENNUS: ”VALJAAN HAASTEITA TAKLATAAN NYT KOKENEEN ADVISORIN TUELLA”

KASVUN JOHTAMINEN – 24H INTENSIIVIVALMENNUS: ”VALJAAN HAASTEITA TAKLATAAN NYT KOKENEEN...

Interaktiivinen Boardman Grow -intensiivivalmennus rakennettiin modernien kasvuyritysten kasvun tukemiseksi. Valmennus käytiin 24 tunnin pituisena jaksona, ja sen tavoite oli auttaa osallistujia ymmärtämään, millä kasvun alueilla he tarvitsevat tukea ja mistä tuen voisi parhaiten löytää. Valjaan toimitusjohtaja Pasi Tasaselle valmennusretriitti tarjosi tarvekartoituksen, joka johti advisor-yhteistyöhön.

Lue lisää
Asiakaskokemuksella johtaminen

Asiakaskokemuksella johtaminen

Menestyvät yritykset ymmärtävät, että hyvä asiakaskokemus on tulevaisuuden kilpailuetu. Se ei kuitenkaan synny sattumalta, vaan vaatii selkeää ja systemaattista johtamista sekä koko henkilöstön saumatonta yhteistyötä. Asiakaskokemus syntyy niiden kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summana, jonka asiakas yrityksen toiminnasta muodostaa. Boardman Grown jäsentilaisuudessa käytiin tiivistä keskustelua asiakaskokemuksesta ja sen merkityksestä kasvuyrityksen liiketoiminnalle. Tilaisuuden alustajina toimivat Boardmanin jäsenet Kirsti Laasio ja Liisa Holma.

Lue lisää
GROW GLOBAL – KASVULOIKKA MAAILMALLE –TILAISUUDESSA JAETTIIN KULTAISIA OPPEJA KANSAINVÄLISTYMISEEN

GROW GLOBAL – KASVULOIKKA MAAILMALLE –TILAISUUDESSA JAETTIIN KULTAISIA OPPEJA...

Kansainvälisestä kasvusta on yhtä monta tarinaa kuin kansainvälistymään pyrkineitä ja kansainvälistymistä menestyksekkäästi jo tehneitä yrityksiä. Onnistumisten lisäksi on todella tärkeää perehtyä myös epäonnistumisiin ja ymmärtää minkälaisia asioita matkalla on tapahtunut sekä ottaa oppeja ja vinkkejä niistä oman yrityksensä kansainvälistymismatkaan. Boardman Grown tilaisuudessa syvennyttiinkin lukuisten jo menestystä niittäneiden suomalaisten yritysten kansainvälistymistarinoiden kulissien taakse.

Lue lisää
KUKA TUO RAHAT YRITYKSEEN? ASIAKAS

KUKA TUO RAHAT YRITYKSEEN? ASIAKAS

Kun asiakkaat ovat tyytyväisiä ja haluavat toimia yrityksen kanssa, he tuovat rahaa yritykseen kasvattaen yrityksen liikevaihtoa. Mutta asiakkaat eivät tule, ellei yritys tarjoa heille arvoa, jota muut eivät tarjoa. Asiakaskokemus onkin ennen kaikkea kaupallinen aihe; mitä tyytyväisemmät asiakkaat, sitä enemmän kasvua, kannattavuutta ja kassavirtaa!

Lue lisää