Ajankohtaista
Läpinäkyvyys tuo työyhteisöön luottamuksen tunteen

Läpinäkyvyys tuo työyhteisöön luottamuksen tunteen

Läpinäkyvyyden aika haastaa markkinointia siinä, missä kaikkia muitakin yrityksen liiketoiminta-alueita. Markkinoinnin on pystyttävä perustelemaan markkinointi investointina ja ymmärtämään liiketoiminnallisia tunnuslukuja. Mutta yrityksessä on useampi muukin…

Lue lisää
Growth Stories: ”Ideoi, rakenna, skaalaa”

Growth Stories: ”Ideoi, rakenna, skaalaa”

Growth Storiesissa pohdittiin kansainvälistymisen ja menestyksekkään globaalin kasvun edellytyksiä. Jussi Lystimäen kansainvälinen menestys digitaalisten tuotteiden ja palveluiden uranuurtajana herätti keskustelua siitä, miten tärkeää on rakentaa…

Lue lisää
”Digimarkkinointi on tiedettä”

”Digimarkkinointi on tiedettä”

Heikki Väänänen kertoi Kaaoksesta Kasvuun Tampereella HappyOrNotin markkinointi- ja myyntitarinan. Virheiden, sokeiden pisteiden ja heikkouksien sokkelosta yritys nousi globaaliksi ja tehokkaaksi markkinatoimijaksi, joka mahdollistaa kuluttajille…

Lue lisää